Shortlist

Media Mediasta

Media Mäessä loppuunmyyty jo viidettä vuotta putkeen

Suomen Markkinointiliiton järjestämä Media Mäessä –seminaari myytiin tänäkin vuonna loppuun. Nilsiän Tahkolla tänä viikonloppuna järjestettävä seminaari on järjestyksessään 21. ja myytiin ennakkoon loppuun nyt jo viidettä vuotta yhtäjaksoisesti. Seminaaria moderoi joka vuosi ToinenPHD:n luova johtaja Jani Halme. Tämän vuoden teemana on muutos ja siitä tulevat kertomaan markkinoinnin ammattilaiset muun muassa Supercellitä, Iittalasta ja Olvilta.

”Perinteiset yritykset nousevat varpailleen uudenlaisten markkinahäiriköiden lähestyessä. Samaan aikaan globaalilla pelikentällä luodaan kokonaan uusia toimialoja. Monen suomalaisen yrityksen ovenkarmit ovat ryskyneet, kun muutoksia on tehty vasta viimeisillä hetkillä leivän syrjässä pysymiseksi. Häiriköi tai innovoi - suurin riski on olla muuttumatta”, sanoo MARK Mediaryhmän puheenjohtaja Mika Siponen.

Puhumassa Tahkolla ovat muun muassa:

Pauli Waroma, toimitusjohtaja, Sherpa
Olli Heikkilä, markkinointijohtaja, Olvi
Siru Nori, PR Manager, Iittala International
Marleena Bask, markkinointipäällikkö, Meira
Roope Heinilä, Co-founder & CEO, Smarp
Linda Åström, Corporate Communication, Supercell
Anne Korkiakoski, hallitusammattilainen