Shortlist

Media Mediasta

Eurobestin shorteilla nyt kolme suomalaistyötä

KORJATTU 1.12.2016 KLO 13:12; Integrated-sarjan shorttia ei ole vielä julkistettu, sarjan maininnat poistettu.

Keskiviikkona Roomassa alkanut eurooppalaisfirmojen tärkein mainos- ja markkinontitapahtuma eurobest esittelee ja palkitsee parasta eurooppalaista mainostamista. Palkintosijoista shorteilla kamppailee toistaiseksi kolme suomalaistyötä: 

Media-sarjassa Nesteen ja TBWA:n "Pre-order the Future"

Entertainment-sarjassa Anttilan ja TBWA:n "Erinomanlaiset" 

Film-sarjassa Valion ja hasan & partnersin "Ian Wright" 

Integrated-sarjan palkintoehdokkaat julkaistaan perjantaina. Kategorian on suomalaistöitä on Rayn ja Avaus Marketing Innovationsin "Forgiven Pride", If:n ja Rocky Advertisingin "Mystery Car" ja Lidl:n ja Folkin "Cien". Palkinnot kaikissa sarjoissa selviää perjantai-ilalla.