Shortlist

Media Mediasta

Erik Modig aloittaa Shortlistin kolumnistina

Tukholman kauppakorkeakoulun tutkija Erik Modig ryhtyy Shortlistin kolumnistiksi. Modig on erikoistunut kuluttajakäyttäytymisen ja mainonnan tutkimiseen. Hän on julkaissut kaksi kirjaa Kontroll – Effektiv kommunikation och kampen om våra tankar ja Värdet av Konst. Modigin vuonna 2012 julkaistu väitöskirja, Understanding Advertising Creativity käsittelee luovuutta ja mainonnan tehokkuutta – aihepiiri tulee varmasti olemaan esillä Shortlistissä.

Modig on myös ruotsalaisen Dagens Median kolumnisti. Hänen artikkeleitaan on julkaistu muun muassa Journal of Advertising, International Journal of Advertising, Journal of Product & Brand Management ja Advances in Consumer Research –tiedejulkaisuissa. Modig on myös suosittu luennoitsija ja kouluttaja. Viimeksi hänet nähtiin Suomessa puhumassa Sanoman järjestämässä Get tomorrow –tapahtumassa:

SANOMA GET TOMORROW - Erik Modig from Sanoma Media Finland on Vimeo.

Modigin ensimmäinen kirjoitus ilmestyy viikolla 47. 

Shortlist kuuluu Sanoma-konserniin.