Shortlist

Media Mediasta

Cannes Lions –näyttely Sanomatalossa

Vuosittain kesäkuussa järjestettävä Cannes Lions on suurin ja arvostetuin mainosalan kilpailu maailmassa. Sanoma, tapahtuman virallinen yhteistyökumppani Suomessa, on tuonut näytille kilpailussa palkittua mainontaa Sanomatalon Mediatorille. Näyttelyssä on esillä painettua ja digitaalista mainontaa sekä mainosfilmejä ja radiomainoksia.

Näyttelyyn on vapaa pääsy, se alkaa tänään ja on avoinna 7.–18.11.2016 ma–pe klo 9–20 ja la–su 10–20.

”Tuomme Cannes Lions’n parhaat Mediatorille niin mainonnan ammattilaisten, alan opiskelijoiden sekä muiden mainonnasta kiinnostuneiden inspiraatioksi ja ideoinnin lähteeksi”, kertoo Sanoma Media Finlandin kaupallinen johtaja Hans Edin. ”Mainonta on kiinteä osa mediasisältöjä, jopa populaarikulttuuria. Siksi haluamme tuoda palkittua mainontaa kaikkien kiinnostuneiden nähtäville.”

”Hyvällä mainonnalla on merkittävä rooli yritysten kasvun rakentajana. Cannes Lions -yhteistyön avulla pyrimme edistämään suomalaista mainontaa tuomalla markkinoijien ulottuville kansainvälisen tason sisältöjä sekä uusia tapoja hyödyntää eri medioita ja rakentaa monikanavaisia tarinoita”, Edin jatkaa.

Shortlist kuuluu Sanoma-konserniin.