Shortlist

Media Mediasta

Arman Alizad puhujaksi Cannes Lionsiin

Tuottaja, seikkailija ja dokumentaristi Arman Alizad puhuu kesäkuussa Cannes Lions –festivaalilla.

“Minulla ei ole fanaattista agendaa maailman parantamiseen, mutta yritän tehdä oman osuuteni, tehdä parhaiten kun pystyn”, Alizad sanoo Cannes Lions –organisaation puhujalistauksessa.

Vuosittain kesäkuussa järjestettävä Cannes Lions on suurin ja arvostetuin mainosalan ja luovan liiketoiminnan tapahtuma maailmassa.

Alizad, jolla on pitkä mediatausta kotimaassa, on viime aikoina tehnyt televisiota Sanoman Nelonen Medialle. Sanoma on myös Cannes Lions –festivaalin virallinen kumppani Suomessa (ei sattumaa).

Ohjelmissaan Arman on tunnettu persoonallisesta tyylistä, jossa hän on laittanut itsensä likoon nostaakseen esiin epäkohtia ja vaikeita aiheita, kuten asunnottumuutta ja päihderiippuvuutta.

Sanomalle tehdyt Viimeinen ristiretki, Pohjantähden alla (jonka toinen tuotantokausi on parhaillaan käynnissä), Pahan jälkeen, Arman ja Kamerunin kummilapset ja Arman LIVE ovat saaneet hyviä katsojalukuja. Arman Pohjantähden alla S01 oli vuoden 2016 toiseksi katsotuin kaupallinen netti-tv-sisältö.